A tekintélyes és innovatív GUCCI kreatív igazgatója, Alessandro Michele új víziója alatt a ház újraértelmezte a luxust a 21. század számára, tovább erősítve pozícióját a világ egyik legkeresettebb divatházaként. Az eklektikus, kortárs és romantikus Gucci termékek az olasz iparművészet csúcsát képviselik, minőségük és a részletességük felülmúlhatatlan. A Gucci – a Kering luxuskonszern részeként létrehozott – szemüvegkollekciója egy eklektikus utazás különböző korszakokon és stílusokon keresztül, melyben a vintage emlékek időtlenlenséggel és modern stílusjegyekkel keverednek.
A kezdetek
Guccio Gucci 1921-ben megnyitotta műhelyét és üzletét Firenzében. Termékeit az angol esztétika, illetve a toszkán kézművesség és szakértelem ötvözésével alkotta meg. A ház ikonikus emblémáinak fő inspirációs forrásává a lovassport vált: nevezetesen a lószerszám, a kengyel és a nyeregalátét.
2015-ben kreatív igazgatóvá választották Alessandro Michele-t, aki új Gucci-esztétikát vezetett be, melynek középpontjában az egyéniség gondolata áll.
„Az egyéniség az önkifejezés szabadságát jelenti.
Számomra az eleganciának és a szépségnek köze van a szabadsághoz. Most az emberek vágyat éreznek arra, hogy kifejezzék az egyéniségüket, már nem akarnak beleilleszkedni a formába. A divatnak pedig ezt a társadalmi változást kell tükröznie és leírnia.”
Motívumok
GG monogram logó
Flora
Nyeregalátét
A GG monogram olyan, mint a Ház hieroglifája: egy 100 éves szimbólum, amely más mintázatokkal, nyomatokkal és dizájnokkal keveredve ismét kortárs lett.
Flora története egy selyemsálon lévő lenyomattal kezdődött, amelyet Grace monacói hercegnőnek rendeltek ajándékba a 60-as években. Ma is a Maison ikonikus jelképe.
Toszkán hagyományból inspirálódva, az eredeti jet-set védjegye és az új Gucci jet-set szimbóluma.
A bőr a Gucci ikonikus és mindig jelen lévő anyaga, amely kifejezi az olasz kézművességet.
GG bőr
Az ikonikus GG logó a bőr kiegészítőkön látható.
Kengyel
A Kengyel az 50-es évekből származó házi jelkép, amely a lovas világból merít ihletet.
Körbefuttatás
A Gucci logó egyik fő értelmezése a körbefuttatott változat.
Bambusz
Eredetileg 1947-ben szerezték be, amikor a háború utáni Olaszországban nehéz volt luxusanyagokat találni.
Gucci szemüvegek
A Gucci szemüvegek a Kering Eyewear portfóliójának „divatszegmensében” helyezkednek el, és a csúcskategóriás szemüvegek fő szereplői.
Eklektikusak, kreatívak és innovatívak: vitathatatlan divatvezetők.
A Gucci és Alessandro Michele által kifejezett kreativitás teljes mértékben átültetésre kerül a szemüvegkollekciókba.
A szemüvegkollekció sajátosságai
Erős, felismerhető motívumok
Gucci logó és szimbólumok.
Véleményvezér és trendteremtő
Mint a Gucci lánc evolúciója.
Műanyag merészség és volumen
Egy fontos ajánlat a Gucci szemüvegeknél.
Egyedi kézművesség
A Made in Italy és a Made in Japan, valamint a legjobb minőségű anyagok által kifejezve.
A Gucci napszemüvegkollekció kódjai
A Gucci szemüvegkódok tökéletesen reprezentálják a stílusok és szimbólumok sokféleségét, amelyek a Guccit annyira kívánatossá tették. A Gucci logót finoman interpretálják a kereskedelmi, vagy merészen és feltűnően a legdivatosabb stílusokhoz.
A feliratos logó
Kifinomult és visszafogott.
GG összefonódó logó
Elegáns és merész.
GG körbefuttatott logó
A dupla G-t a 70-es évek archív tervezése ihlette. Mini változatban is létezik.
GG szkript
Fém Gucci szkript logó a szárakon.
A szemüvegkollekció kódjai
Néhány Gucci szimbólum a márka örökségét testesíti meg.
A nyeregalátét
A Gucci Örökség ismertetőjegye.
Szegecses dekor
A virágvilág absztrakt interpretációja.
A zabla
Lovas ihletésű kód a Háztól, amely kettős gyűrűből és rúdból áll.