- A|X Armani Exchange
- Balenciaga
- Boss
- Bottega Veneta
- Burberry
- Carolina Herrera
- Carrera
- Dolce & Gabbana
- Emilio Pucci
- Emporio Armani
- Fossil
- Furla
- Gucci
- Jimmy Choo
- Marc Jacobs
- Massi
- Maui Jim
- Max Mara
- Michael Kors
- Montblanc
- Oakley
- Pierre Cardin
- Polaroid
- Police
- Polo Ralph Lauren
- Porsche Design
- Prada
- Prada Linea Rossa
- Puma
- Ray-Ban
- Swarovski
- Timberland
- Tom Ford
- Tommy Hilfiger
- Versace
- Vogue
- Yves Saint Laurent
- Zarita & Bo
- ZEISS
Márkák
Mi, a Medicover Optikákban a minőséget és a professzionalizmust tartjuk a legfontosabbnak, ezért kizárólag olyan, több évtizedes múlttal rendelkező márkák érhetőek el üzleteinkben, melyek az idők során már bizonyítottak.
Rendkívül széles kínálatunkban kedves Ügyfeleink 40 világmárka modelljei közül választhatja ki a számára megfelelő szemüvegkeretet és -lencsét, napszemüveget, kontaktlencsét, valamint egyéb kiegészítőket.
A listán szereplő márkák termékeiről érdeklődjön belvárosi üzleteinkben, ahol kollégáink magas szakmai tudással, márkaismerettel, és többéves tapasztalattal segítenek Önnek a döntésben.
Luxusmárkáink
A Balenciaga luxus divatházat Cristóbal Balenciaga spanyol tervező alapította 1919-ben a spanyolországi San Sebastianban, székhelye jelenleg Párizsban található. Balenciaga a kompromisszumoktól mentes divattervező hírében állt, és Christian Dior “mindannyiunk mesterének” nevezte. Buborékszoknyái és furcsa, nőies, mégis “modernista” sziluettjei a ház védjegyévé váltak. A Balenciaga szemüvegkollekció modern és kifinomult formavilág jellemzi.
A Bottega Veneta márkát 1966-ban alapították Vicenzában. A minőségi, sajátos megjelenésű, fonott, kockás bőranyag a mai napig a márka védjegyének számít. A nyolcvanas években népszerű kiegészítőikkel taroltak, majd 2001-ben a Gucci felvásárolta a márkát. Ekkor a Bottega Veneta visszatért a kezdetekhez, és ismét a kiegészítők felé vették az irányt. 2005-ben elindították a női, majd a férfi ruhakollekciójukat is.
A márkát 1884-ben, Rómában alapította a tehetséges görög ezüstműves, Sotirio Bulgari, és hamarosan hírnevet szerzett az olasz kiválóságnak a kifinomult kézművesség és a csodálatos ékszerkreációk révén. Miközben a Bvlgari mindig is tisztelte kulturális örökségét, olyan újításokat vezetett be, amelyek újraírták az ékszerek világának szabályait. Új trendeket indítottak el, melyek a kortárs design ikonjaiként tűntek ki. Napszemüveg-kollekciójukban is számos modernizált motívum lelhető fel.
A Dolce & Gabbana S.r.l. milánói székhelyű olasz divatházat 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana divattervezők a Milánó melletti Legnanóban. A vállalat saját parfüm- és szemüvegmárkával rendelkezik, valamint a ready-to-wear ruhák mellett luxus karórák, pénztárcák és ékszerekek forgalmazásával is foglalkozik. A Dolce & Gabbana márka luxuscikkekre specializálódott, mely napszemüvegeket, pénztárcákat is gyárt.
A tekintélyes és innovatív GUCCI kreatív igazgatója, Alessandro Michele új víziója alatt a ház újraértelmezte a luxust a 21. század számára, tovább erősítve pozícióját a világ egyik legkeresettebb divatházaként. Az eklektikus, kortárs és romantikus Gucci termékek az olasz iparművészet csúcsát képviselik, minőségük és a részletességük felülmúlhatatlan. A Gucci – a Kering luxuskonszern részeként létrehozott – szemüvegkollekciója egy eklektikus utazás különböző korszakokon és stílusokon keresztül, melyben a vintage emlékek időtlenlenséggel és modern stílusjegyekkel keverednek.
Cipőkollekciójához hasonlóan a Jimmy Choo szemüveg-kollekciója is a nőket szólítja meg. Éppen ezért a márka dizájnjainak többsége nőies, azonban vannak olyan férfias keretek is, melyeket a luxusmárkáért rajongó férfiak is bátran viselhetnek. A Jimmy Choo kereteket a részletekre való odafigyelés, az élénk színek és a luxus érzete jellemzi. A márka általános ideológiája az, hogy olyan termékeket készítsen, melyek az érzékiséget és a csábítást képviselik. A minták lágyak és nőiesek, gyakran kecses részletekkel.
A Maui Jim 1980-ban kezdte meg működését, egy napszemüvegekkel kereskedő kis cégként a Lahainai Ka’anapali strandon, Mauinán. Mivel a piacon igény lett egy olyan technológiára, amely képes felvenni a harcot az erős tükröződéssel és a káros UV-sugárzással, miközben a sziget ragyogó színeit kelti életre, a Maui Jim megalkotta a forradalmi PolarizedPlus2® lencsét. A 7 stílusból álló Classic kollekció mára több mint 125 stílust tudhat magáénak, amelyek mindegyike polarizált, és 100%-ban véd az UVA és UVB sugarak ellen.
Az úttörő szellemtől vezérelve a Montblanc 1906 óta forradalmasította áttörő újítások kultúráját. A Montblanc férfi szemüvegek a kifinomult európai stílusjegyek alapján készültek: a különböző formák és méretek széles választékát képező perem nélküli, félig perem nélküli és teljes peremű keretek biztosítják, hogy mindenki megtalálja az ízlésének és stílusának megfelelő szemüveget.
A Porsche Design szemüvegek az innovációt, a minőséget és az egyediséget jelentik. A Porsche Design szemüvegstúdió termékei 1972- óta az időtlen purizmus, a precíz kidolgozottság és a kiváló minőségű anyagok kombinációja. A titánkeretek a kiemelkedő stabilitás, a könnyedség és a teljesítmény megtestesítői. A Porsche Design szemüvegek modern üvegtechnológiájukkal a legkiválóbb optikai élményt nyújtják, lencséik kiváló minősége pedig kompromisszumok nélküli tisztán látást garantál.
A Prada kifinomult és trendteremtő, a kompromisszumok nélküli minőség és az állandó innováció inspiráló koncepciója 1913 óta tart, amikor Mario Prada, Miuccia Prada nagyapja megnyitotta luxuscikkboltját a milánói Galleria Vittorio Emanuele utcában. A ritka, értékes anyagok és kifinomult gyártási technikák felfedezése a Prada-DNS része. Ez a tökéletesség tükröződik a Prada szemüveg-kollekciójában is.
A Prada kifinomult és trendteremtő, a kompromisszumok nélküli minőség és az állandó innováció inspiráló koncepciója 1913 óta tart. Kutatás, technológia és tervezés: technikailag fejlett termékek, amelyek az eleganciát és a részletekre való odafigyelést ötvözik a magas szintű kényelemmel, mind az életstílus, mind a sportkörnyezet számára – ez a Prada Linea Rossa szemüvegek megközelítése.
2005 áprilisában a Ford bejelentette a Tom Ford márka létrehozását. Ugyanebben az évben kezdte el a szemüvegkeretek és napszemüvegeket gyártását, illetve forgalmazását. A szemüvegkollekció óriási sikert aratott, a szaküzletekben világszerte a top 3 márka között szerepel. A Tom Ford kollekció az egyéniséget állítja középpontba, új irányt mutatva a luxus szemüvegmárkák világában.
Az Yves Saint Laurent francia luxus divatházat Yves Saint Laurent és társa, Pierre Bergé alapította 1962-ben. A cég 2015-ben élesztette újra haute couture kollekcióját a korábbi kreatív igazgató, Hedi Slimane vezetésével. Az YSL vagy Saint Laurent ma női és férfi konfekciótermékek, bőráruk, cipők és ékszerek széles választékát forgalmazza. Az Yves Saint Laurent Beauté jelen van a szépség- és illatszerpiacon is, valamint saját szemüveg- és napszemüveg-márkával is rendelkezik.
Prémiummárkáink
A Hugo Boss egyike a legnagyobb neveknek a divat világában, majdnem egy évszázada egyesíti magában a klasszikus és a modern divatot. A márka kollekciói okosan kombinálják a high-tech anyagokat a kidolgozott részletekkel, kényelmes viseletet és funkcionalitást biztosítva. A napszemüveg-kollekciók a kifinomult eleganciát, a részletekre való odafigyelést és a kiváló minőségű anyagokat ötvözi.
A Burberry a világ egyik legikonikusabb divatháza. Most Riccardo Tisci kreatív irányítása alatt a divatvilág innovatív szereplőjeként ötvözi örökségét a modernitással. Gabardine, trench coat, camel check: ezek a stílusban mindenütt jelenlévő fogalmak az 1856-ban alapított brit örökségmárkával, a Burberryvel kezdődtek. A márka azóta is újabb és újabb ötletekkel gyarapítja jellegzetes stílusjegyeit, így a bolygó egyik legközismertebb vállalatává vált.
A Carolina Herrera szemüvegek a világhírű tervező, Carolina Herrera remekművei. A népszerű szemüvegkollekció klasszikus kerettípusaival megőrzi örökségét, ugyanakkor egy új, kortárs dinamizmus felé kacsintgat. A márka szemüveg-kollekciója ideális választás azon férfiak és nők számára, akik tudják, mit akarnak. A Carolina Herrera szemüvegek és napszemüvegek mindegyike egyéni igényekre szabható, miközben egy csipetnyi luxust ad a mindennapokhoz.
A Carrerát 1956-ban Wilhelm Anger alapította mint sportszemüveggyártó, a márkát a Carrera Panamericana autóverseny ihlette. A legújabb technológiákat használva a Carrera ma tökéletesen ötvözi sportos örökségével a városi stílust. A vintage ihletésű szemüvegek a popkultúra divatirányzatai és a klasszikus dizájn metszéspontját testesítik meg. Az üde stílusú keretkollekció a sportos vagy a modern divatnak hódoló személyiségeket szólítja meg.
Emilio Pucci, Barsento márkija 1947-ben alapította a nevét viselő márkát. Karrierjét a svájci sípályákon kezdte, majd 1950-ben Caprin nyissa meg első butikját. A világpolgár, aki állandóan utazott szülőföldje, Firenze és a jet set által kedvelt üdülőhelyek között, a modern nőt, egy forradalmi intuíciót követve, talpig stílusosan képzelte el, olyan személyiségjegyekkel, melyek az elegancia új arcát mutatják: gyors, vidám, spontán, könnyed. Egyedülálló színérzékkel karolta fel a sportruházat amerikai eszméjét, az abszolút kényelem iránti igényt, amelyet a szépség és a luxus iránti veleszületett ízléssel ötvözött.
Az Emporio Armani szemüvegkollekciója a legkiválóbb olasz szemüvegek gyűjteménye. Az Armani-birodalmat 1975-ben alapította Giorgio Armani: ruházati vonallal indult, amely aztán az Emporio Armani szemüvegekkel és az Armani Jeans-szel bővült. Az Armani márka a ruházati termékek mellett a kiegészítőkre, illatokra, sőt még a lakberendezésre is kiterjedt. A változatos formájú Emporio Armani szemüveg-keretek kivételes és eklektikus kollekciót alkotnak.
Olasz lifestyle-brand, jellegzetes, játékos szellemiséggel és kortárs eleganciával. A Furla 100%-ban – történetében és szellemében – is olasz. Az 1927-ben alapított Furla a bőrárupiac egyik legnagyobb globális szereplője a piacon, ahol a minőséget és a színes kreativitást. Ez a modern olasz életstílus és elegancia jellemző szemüvegkollekciójára is.
Marc Jacobs 1986-ban indította el saját nevével fémjelzett márkáját. Szemüvegei a praktikusságot a csillogással ötvözik, kollekciója a klasszikus dizájnból merít, lenyűgöző luxus szemüvegeket alkotva. A tervező trendteremtő stílusa tükröződik kortárs szemüvegkollekciójában. A Marc Jacobs szemüvegek egy speciális, Optyl nevű műanyagból készülnek: a színek, minták, effektek és felületek választéka végtelen e műanyag használatával.
Az 1951-ben Achille Maramotti által alapított Max Mara termékei ma már több mint 100 országban, 2378 üzletben elérhetőek. A Max Mara szemüvegkollekciója stílusos és kifinomult személyiségek számára készült. A klasszikus, mégis időtlen dizájnt képviselő Max Mara modellek felszínre hozzák az igazi személyiséget. A kiváló minőségű anyagok garantálják a kényelmes viseletet és a termékek hosszú élettartamát.
Michael Kors világhírű, 1981-ben alapított névadó cége jelenleg a Michael Kors Collection, a MICHAEL Michael Kors és a Michael Kors Mens márkanevek alatt gyártja termékeit. A Kors a kezdetektől fogva nagy sikernek örvend, elegáns, luxus sportruházat-kollekciója egyszerre elbűvölő és könnyed – épp úgy, ahogy szemüveg-kollekciója is.
A modern luxus és az időtlen stílus meghatározása 1967 óta. A Ralph Lauren Corporation globális vezető szerepet tölt be a prémium lifestyle termékek, köztük a női, férfi és gyermek ruházati cikkek, kiegészítők, illatkollekciók, lakberendezési tárgyak és egyéb termékkategóriák tervezésében és forgalmazásában. A sajátos amerikai látásmódot tükröző Prada úttörő az igényes életmódmárkák terén. A Polo Ralph Lauren és a Ralph Lauren szemüveg- és napszemüveg-kollekciókat a Luxottica gyártja férfiak, nők és gyerekek számára egyaránt.
Daniel Swarovski 1895-ben alapította meg a Swarovski elődjét Daniel Swarovski & Co. néven. A Swarovski mára a világ első számú ékszer- és dísztárgykészítő vállalata. Napjainkban a család által irányított cég továbbra is páratlan minőségű, mindennapi használatra tervezett divatcikkekkel látja el a nőket világszerte. Napszemüvegek kristállyal: a ruhatárak alapdarabjai az aprólékosan kidolgozott Swarovski napszemüvegek, amelyek mindenkit igézővé varázsolnak. A napfényben tündöklő, káprázatos kristálydíszítések könnyed eleganciát kölcsönöznek viselőjüknek.
Az 1985-ben alapított Tommy Hilfiger a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkák alatt prémium stílusú és minőségű termékeket kínál világszerte, olyan széles körű kollekciókkal, mint a Tommy Hilfiger Collection, férfi, női és gyermek sportruházat, farmer, kiegészítők és lábbelik. Ezen kívül a márka számos további, többek között illatszer-, szemüveg-, óra- és lakberendezési kollekcióval is rendelkezik. A márka az ikonikus piros, fehér és kék színeivel vésődött a köztudatba. A Tommy Hilfiger szemüvegek prémium stílust és minőséget biztosítanak az amerikai életérzéssel.
A Gianni Versace által 1978-ban alapított Versace a világ egyik vezető nemzetközi divatmárkája, amely világszerte az olasz luxus elbűvölő szimbóluma. A cég lifestyle és divatcikkeket tervez, gyárt és forgalmaz, többek között Atelier (Haute Couture), prèt-à-porter, kiegészítőket, ékszereket, órákat, illatszereket és lakberendezési cikkeket, valamint szemüvegeket, melyek mindegyike a jellegzetes Medusa logót viseli.
Fast fashion márkáink
Az A|X Armani Exchange egy megfizethető, klasszikus, de elegáns, időtálló márka azok számára, akik olyan visszafogottabb vagy professzionálisabb megjelenésű designer kereteket keresnek, melyek évszaktól függetlenül kiállják az idő és a divat próbáját. Az márka szemüvegei a fiatalos, városi szellemiséget képviselik, klasszikus keretek, kortárs stílusjegyek, váratlan színek és részletek ötvözete, melyet a street-chic kultúra ihletett.
A Fossilt 1984-ben alapította Tom Kartsotis, székhelye a texasi Richardsonban található. A márkát mindig is az amerikai kreativitás és találékonyság inspirálta. A márka alapítása óta arra törekszik, hogy új életet vigyen az iparágba azzal, hogy minőségi, divatos napszemüvegeket és kiegészítőket gyárt. A Fossil az optimizmusra, a hitelességre és a kreativitásra összpontosít – arra, amitől mi mi leszünk.
A Massi, Massi Ellegance és Massi Basic márkákat emberek alkották emberek számára. A modellek olasz stylistoknak és tervezőknek köszönhetőek, akik lépést tartanak a legújabb formatervezési, divat- és technológiai irányzatokkal. A szemüvegkeretekhez használt kiváló minőségű anyagok nemcsak nagyszerű színkombinációkat és egyedi formákat tesznek lehetővé, hanem kivételes kényelmet is. A Massi szemüvegek minden célcsoporthoz igazodnak: merész minták a fiatalos, dinamikus személyiségeknek, valamint elegáns, kövekkel díszített keretek a kifinomult stílus rajongóinak.
Pierre Cardin: a stílus, amely színt és bájt ad a természetes szépségnek. Egy Pierre Cardin szemüveg nem csupán egy újabb kiegészítő, hanem az időtlen stílus, az egyedi karakter tökéletes kifejezőeszköze. A kidolgozott részletekkel teli kollekció különböző anyagokkal, színes keretekkel, ikonikus formákkal és jellegzetes mintákkal hódít. Mutassa meg valódi önmagát Pierre Cardin szemüvegével!
A Polaroid a polarizált lencse feltalálója, amely a tökéletes látást optimális védelemmel ötvözi. Ez az első márka, amely a polarizációs szűrőt napszemüvegeknél alkalmazta, a legmagasabb lencseminőséget kínálva a legmodernebb anyagokkal és kezelésekkel kombinálva. A Polaroid lencsék könnyedségének köszönhetően a szemüvegek akár hosszabb viselés esetén is garantálják a kényelmet.
A Police, a De Rigo Group saját márkája 1983-ban jött létre Olaszországban mint uniszex szemüvegmárka. 1997-ben a Police piacra dobta első parfümcsaládját, 2003-ban pedig első órakollekcióját, 2013-ban pedig első ruházati kollekcióját. A márka mindig is a szabadság és a lázadás nyelvét beszélte: merész volt és most is az, mind stílusában, mind a szemüvegek minőségében, innovációjában, úttörő tervezésében.
A Puma alapítója, Rudolf Dassler, az Adidas alapítójának testvére. Rudolf egy Gebrüder Dassler nevű cipőgyártó céget alapított testvérével, Adolf „Adi” Dasslerrel mielőtt elváltak útjaik és saját márkát építettek. Rudolf 1948-ban hozta létre a Pumát – egy évvel az Adidas alapulása előtt, bár a „Puma” név ekkor még nem létezett. Ebben az időben a márka „Ruda” néven volt ismert, amely Rudolf nevéből származik – akárcsak az Adidas. Csak 1948 októberében jegyezték be a „Puma” nevet, melyet maga az alapító szerint azért kapott a márka, mert azt akarta, hogy az emberek a termékeit a Puma macska gyorsaságával, erejével, kitartásával és mozgékonyságával társítsák.
Az amerikai Timberland története 1952-ben kezdődött. Elsősorban outdoor ruházati cikkek gyártója, főként lábbeliké, de kollekciójában órák, szemüvegek, napszemüvegek és bőráruk is megtalálhatóak. A Timberland szemüvegek megálmodói hűek maradtak a Timberland innovatív amerikai szelleméhez és természet iránti szeretetéhez. A letisztult vonalakkal és klasszikus formákkal kereteik az egyszerű megjelenést és a kényelmet képviselik.
Az 1962-ben Hamburgban alapított Tom Tailor divatmárka ruházati cikkei mellett kiegészítőket kínál minden korosztály számára, férfiak és nők számára egyaránt. A Tom Taylor szemüvegek és napszemüvegek a márkára jellemző könnyed, sportos eleganciát képviselik. A letisztult formákat és elegáns színvilágot ötvöző kollekciójuk az élet tiszta örömét hirdeti, mely a fényen és a könnyedségen alapul.
A Vogue a divatot a kultúra és a világ kontextusába helyezi, amelyben élünk – hogyan öltözködünk, élünk és szocializálódunk; mit eszünk, hallgatunk és nézünk; kik vezetnek és inspirálnak minket. Ezek a szemüvegek egyet jelentenek a különleges részletekkel és formákkal, továbbá a különösen az élénk színekkel. A retró keretek innovatív megközelítése által a Vogue szemüveg-kollekcióját a lélekben fiatal, nyitott személyiségeknek tervezte. A Vogue junior szemüvegek stílusát és játékosságát a márka elismert, divatos szemüvegkollekciója ihlette. A kiváló minőségű gyerekszemüvegek az extra tartósság és ellenálló képesség jegyében készültek.
A Zarita & Bo maradéktalanul elfeledteti velünk, hogy a szemüveget csak a tökéletes látásélmény miatt szükséges viselni. Függetlenül attól, hogy egy különleges alkalomra keresünk egyedi kiegészítőt vagy a hétköznapi megjelenésünket szeretnénk feldobni, minden élethelyzetre megtalálhatjuk a számunkra legmegfelelőbb modellt. A Zarita & Bo szemüvegkeretek élettel teli színekkel, letisztult formákkal és stílusokkal, valamint lenyűgöző megjelenéssel gazdagítják ruhatárunkat.
Egyedi kategóriát képviselő márkáink
Az Oakley az EssilorLuxottica leányvállalataként működik. A vállalat sportfelszereléseket és lifestyle darabokat tervez, fejleszt és gyárt, többek között napszemüvegeket, sportvíziókat, sí- és snowboardszemüvegeket, órákat, ruházatot, hátizsákokat, cipőket, optikai kereteket és egyéb kiegészítőket. Az Oakley ereje innovációs képességében rejlik, mivel olyan termékeket kínál, melyek sportoláshoz és mindennapi használatra egyaránt alkalmasak. A könnyű anyagoknak köszönhetően az Oakley szemüvegek egyet jelentenek a minőséggel és a kényelemmel.
A Ray-Ban egy amerikai-olasz luxus napszemüveg- és szemüvegmárka, amelyet 1936-ban hozott létre a Bausch & Lomb. A márka generációk óta vezető szerepet tölt be a napszemüvegek és szemüvegek terén. Időtlen stílust, eredetiséget, valamint prémium minőségű lencséket és kereteket kínál. A Ray-Ban legnépszerűbb napszemüvegei a Wayfarer és az Aviator modellek. A Ray-Ban Junior szemüvegek azon klasszikus felnőttszemüvegek kisebb változatai, melyek világszerte imertté tették a Ray-Bant. A progresszív, stílusos és gyermekek számára tartós, autentikus Ray-Ban Junior modellek a divat iránt érdeklődő gyermekek tökéletes kiegészítője.
A ZEISS Vision Care által fejlesztett és gyártott optikai termékek és műszerek lefedik a szemüveggyártási és vizsgálati folyamat teljes egészét. Ez kiváló minőségű szemüveglencsék, diagnosztikai eszközök és átfogó üzleti megoldások fejlesztését, gyártását és forgalmazását foglalja magába. Minden tevékenységük ügyfeleik fenntartható sikerét szolgálja, valamint, hogy világszerte segítsék az embereket, hogy tisztán lássák a körülöttük lévő világot, annak minden részletével és varázsával együtt.